sobota, 17 września 2011

Candy wytrawne - wynik

Serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom Candy Wytrawnego. Witam nowych gości na moim blogu. Dzięki tej rozdawajce mogłam poznać nowe osoby o interesujących hobby i znalazłam kilka ciekawych, inspirujących miejsc w internecie.
A teraz o losowaniu: miało być z sierotką, miseczką i karteczkami - to jakby bardziej uroczyste, podkreślające wagę chwili. Niestety, morowe powietrze weszło w nasz dom, kładąc pokotem wszystkich, od dużego do małego, a ja, jako ostatnia trzymajaca się na nogach spieszę z pomocą bardziej potrzebującym.







Zatem nie było innej rady, jak skorzystać z maszyny losującej...




...i tak Candy Wytrawne, najprawdziwszy Harris Tweed powędruje do E-wełenki, która zamieściła komentarz nr 22:






Serdecznie gratuluję wygranej ^__^

5 komentarzy:

  1. E-welenko, gratuluję:]

    Króliczyco - dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tak zaskoczona że, ja wygrałam i w takim szoku :)))) słońce świeci jaśniej - ależ się cieszę prawdziwy Harris mój - dziękuję
    wiem że, tego można pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za losowankę.
    Gratuluję zwyciężczyni.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wygranej :)
    aczkolwiek żałuję, że to nie byłam ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. E-wełence już pogratulowałam, a Tobie dziękuję za fajne emocje!!!!

    OdpowiedzUsuń